loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 1089 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (12)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست ؟

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

Neville insists England can't drop Rooney Manchester Evening News 21:30
1
-فیل نویل نیز در توئیتر به دفاع از حضور رونی در تیم ملی پرداخته است:

"این صحبتهایی که در مورد بیرون کردن رونی از ترکیب تیم میشه رو دوست ندارم - او بهترین مهاجم ماست (کلاس جهانی داره) و کسیه که ما در تیممون بهش نیاز داریم، که برای خوب کارکردن انگلیس به گلزنیهاش نیاز داره!"

 
2
Sadly, Ferguson's career went off the rails after his spell in charge of Scotland-FFT و روایت اسکاتلند در جام جهانی 1986 - جامی که به دنبال فوت ژاک استاین بزرگ، الکس فرگوسن هدایت ارتش تارتان اسکاتلند را در آن بر عهده داشت.  
Video: De Gea's 2013/14 Manchester United - Official Site 20:46
3
-ویدئوی فصل 2013/14 داوید دخیا در یونایتد  
4

http://static.guim.co.uk/sys-images/Arts/Arts_/Pictures/2013/10/30/1383146199998/Sir-Alex-Ferguson-My-Auto-009.jpg-نارندرا مادی، نخست وزیر جدید هند که ماه قبل به این سمت برگزیده شد، خواهان اقدامت عمرانی چشمگیر در این کشور است، از پاکسازی شهرها و رودخانه ها گرفته تا زیربنا سازی و سرمایه گذاری های عمده. و اما وزیر انرژی کابینۀ او، پیوش گل نیز که یک طرفدار منچستر یونایتد است، در راستای این اهداف و انگیزه بخشیدن به نیروهای اداری، 300 کپی از کتاب زندگی نامۀ فرگوسن را جهت مطالعه برای 300 نفر از سران اداری دولت فرستاده است!

سخنگوی آقای گوئل، راجیش مالهوترا می گوید که انگیزه شان از این حرکت ایجاد یک روحیۀ تیمی در بین مقامات اداری بوده است، کسانی که در یک وزارت جدید متحد شده بودند:

"سرالکس فرگوسن یکی از بهترین استراتژی چینان است. کسی که تیمش را به سمت بزرگترین میدان نبرد چالشها برد و پیروز بیرون آمد. قطعا بیوگرافی او یک شاهکار در این زمینه است و می تواند به مقامات کمک کند که سریع رو به جلو حرکت کنند و به عنوان یک تیم واحد کار کنند."

لذا اکنون از مقامات جدید هندی انتظار می رود که با زیردستان خود عمل "سشوار" را در پیشبرد پروژه ها اعمال کنند؟! آقای مالهوترا پاسخ می دهد:

"وای نه! جناب وزیر هیچ وقت نمی خوان که خادمین عمرانی خشن باشند. او فقط از این افراد می خواد که به عنوان یک تیم واحد عمل کنند."

 
5
http://8pic.ir/images/61398834778632043168.jpg-بابی چارلتون و دامن زدن به آتش شایعات بازگشت کریس رونالدو به اولدترافورد! بابی چارلتون در مصاحبه ای با Laureus به تمجید از سبک بازی کریس پرداخته و از امیدش برای بازگشت او می گوید:

"او مفرح ترین بازیکنی هست که من به عمرم دیدم. او فوق العاده سریعه، درست مثل جادو. من متحیرم که آیا روزی میشه که دوباره او بیاد و برای ما بازی کنه. من فکر نمی کنم که این اتفاق بیفته ولی کسی چه می دونه!"

 
Lawrence looking to impress Sky Sports 18:50
6
-

-تام لارنس یار جوان یونایتد مترصد حضور در ترکیب تیم ملی ولز برابر هلند برای تحت تأثیر قرار دادن فان خال سرمربی آیندۀ یونایتد. لارنس به ولز آنلاین می گوید:


 

"اگر بازی کنم برام یک موقعیت زود هنگام خواهد بود که بتونم فان خال رو تحت تأثیر قرار بدم. این عالی خواهد بود ولی مطمئنم که تمرکز او روی جام جهانی خواهد بود."

"اگر سال قبل به من می گفتید که من برای ولز در آمستردام برابر هلند بازی خواهم کرد من شاید حرفتون رو باور نمی کردم، ولی این فصل برای من اینجور غیر قابل باور پیش رفته."

"انجام اولین بازیم برای یونایتد رؤیایی بود که تحقق پیدا کرد و اکنون فرصت بازی برای ولز که خارق العاده ست."

"کمی جلوتر از برنامه پیش رفتم! برنامه این بود که به پیشرفت با تیم زیر 21 سال یونایتد و ولز ادامه بدم ولی وقتی موقیعتش پیش می آد می خواهید که تحسین برانگیز باشید."

"بودن در حوالی ترکیب اصلی تیم خیلی خوبه و البته که یک بازی در این سطح واقعا تجربه ای بزرگ و محشره."

"ولی بهتره که حسی بیشتر از اینکه فقط در ترکیب هستم داشته باشم، من می خوام بازیهای زیادی انجام بدم و جایگاه خودم رو دیکته کنم و حس میکنم که می تونم این کار رو بکنم."

 

لارنس مردی بود که در آخرین بازی رایان گیگز در اولدترافورد برابر هال به میدان آمد، و می گوید که همیشه این کهنه کار ولزی انگیزه بخش پیشرفت او بوده است:

 

"او تأثییری شگرف داره. این عالیه که او هنوز در یونایتد حضور خواهد داشت چرا که او به من باور داره و به من اولین بازیم رو هدیه کرد. امیدوارم بتونم با نشون دادن تواناییم، دینم رو به او و یونایتد ادا کنم."

 

"این خیلی خوب بود که فردی باشی که آخرین بازیش او جانشین تو می شه. کمی تعجب آور بود ولی خیلی فرصت نداشتم که این مسئله فکرم رو مشغول کنه و برام دغدغه بشه."

 

"سرمربی روز قبل بازی من رو به دفتر احضار کرد و گفت که من در برنامه هاش برای اون بازی هستم ولی نمی دونستم که آیا از نیمکت به زمین میرم یا از ابتدا. سپس بازی کردن از ابتدا عالی بود. من خودم رو به خوبی آماده کردم و امیدوارم که خوب کار کرده باشم."

 

"رایان یک الگوی خوبه، چرا که شما برای الهام گرفتن به بهترین بازیکنا نگاه می کنید و رایان قطعا یکی از اون بهترین بازیکناست،بازیکنی که بازیهای زیاد و دستاوردهای متعدد داشته در هر سطحی از بازی."

 

"امیدوارم که خودم هم کمی از این دستاوردها رو به دست بیارم. عالی میشه."

 
VIDEO: Shinji Kagawa’s great goal vs Costa Rica The Peoples Person (Weblog) 18:10
7
-ویدئوی گل عالی شینجی کاگاوا برابر کاستا ریکا  
Beckham hints at owner-player role Telegraph.co.uk 17:59
8
http://cdn4.independent.ie/woman/celeb-news/article30285537.ece/d3c94/ALTERNATES/h342/PANews_P-082cfcb9-6c8d-4acb-b0c2-a816c4758cbf_I1.jpg-دیوید بکام و اشاره به بازگشت به میادین فوتبال به عنوان "مالک - بازیکن"!!! دیوید بکام که در مستند جدید BBC با عنوان "دیوید بکام: به سوی (سرزمین) ناشناخته" نقش آفرینی کرده است، اشاره می کند که از برهه ای تحت عنوان "مرحلۀ لذت بردن از استراحت" عبور کرده ولی اکنون مایل به بازگشت به میادین فوتبال است:

"الآن من به تماشای یک بازی بسکتبال می رم و این کار برای من، تماشای اینکه ورزشکارا در بالاترین سطح بازی می کنن، برای من کک به تنبوانم می ندازه که برگردم و فوتبال بازی کنم و شروع می کنم با خودم فکر کردن که "می تونم دوباره بازی کنم؟ می تونم به زمین برگردم؟ می تونم از بازنشستگی بیرون بیام و دوباره بازی کنم؟"

بکام که اکنون روی افتتاح تیمش در میامی در MLS کارمی کند، اشاره کرد ممکن است برای تیمش بازی کند:

"تا به حال هیچ کس مالک-بازیکن نبوده، ولی احتمالا...؟!!"

این فوتبالیست سابق برای ساخت این مستند که دوشنبۀ آینده از شبکۀ یک بی بی سی پخش می شود به مدت 12 روز 800 مایل را داخل جنگلهای آمازون سفر کرد. با سه دوستش به ریو د ژانیرو پرواز می کند سپس سفرشان را با موتور سیکلت و قایق ادامه می دهند تا قبیلۀ یانومامی و استراحت در (ویلا) روستای مجزا از دنیایشان.

 
Roy Keane withdraws from World Cup punditry role Manchester Evening News 17:09
9
-روی کین از تیم تفسیر ITV برای جام جهانی کناره گیری کرد. این خبر در بیانیه ای رسمی از جانب ITV منتشرشد و اعلام شد روی کین قصد دارد روی اهداف مربیگریش تمرکز کند. هفتۀ گذشته کین به سلتیک لینک شده بود ولی این پیشنهاد را زمین زد. اکنون می گویند که پل لامبرت در استون ویلا کین را به عنوان دستیار خودش مد نظر دارد.  
10
-همسر فان خال به دنبال پیدا کردن منزل برای اقامت در منطقۀ خوش نشین منچستر!  
11
-آموس به دنبال درخشش در امریکا در بازیهای پیش فصل.  
12
-ویدئویی از فان خال در تمرینات هلند.  

-

 
1
-به دنبال آماج شایعات لینک شدن تیمهای لندنی تاتنهام، آرسنال و چلسی به جذب سسک فابرگاس، باشگاه دسته چهارمی لندنی دگنهام اند ردبریج در اقدامی در توئیتر اعلام کرد که پس از شایعات این تیمهای لندنی، باشگاه ما دیگر علاقه ای به جذب فابرگاس ندارد!  
2
-گراهام هانتر، متحصص لالیگا از اسکای اسپورتس پیوستن فابرگاس به چلسی را بررسی کرده است.  
3

Ilkay Gundogan, Dortmund-گوندوغان و اشاره به انتقالش به بارسلونا!

"اگر چه من مصدوم بودم، ولی باشگاههای خیلی مهمی به جذب من علاقه نشون دادن. مردم زیادی هستن که فکر میکنن من می تونم در ترکیب بارسلونا جا بیفتم. من خودم فکر می کنم که اگر در بهترین سطح خودم بازی کنم، می تونم خودم رو در هر باشگاه بزرگی جا بندازم، هر باشگاهی که باشه."

 
4
-گراهام هانتر همچنین معتقد است که پپ گواردیولا می خواهد می خواهد شواینشتایگر را بفروشد به جرم اینکه باستین با تاکتیهای او سازگاری ندارد!  
5
 lucas moura -لوکاس مورا در گفتگو با Le Parisien اشاره کرده است گرچه این فصل کم بازی کرد، ولی در بازیهای مهمی بازی کرده و گلهای تعیین کننده ای زده و در پاریس خوشحال است. مورا به تحلیل شرایط فعلی PSG پرداخته و اینکه این باشگاه روز به روز شناخته تر می شود و در کل مورا اشاره کرده از شرایط فعلی این تیم پاریسی بسیار راضی است.  
6
-استعداد یابی تاکسپورت از مدافع 24 سالۀ ملی پوش هلندی فاینورد که به تاتنهام و یونایتد لینک شده است: داریل یانمات  
7
-استعداد یابی FFT از برونو مارتینز ایندی  
8
-طبق ادعای دی مارزیو، روزنامه نگار ایتالیایی، معطل کردن وودوارد به قمیت از دست دادن انزو پرز 25 میلیون یورویی تمام شد. یونایتد منتظر بود ببیند آیا این بازیکن در لیست جام جهانی آرژانتین قرار میگیرد و می توانند برای مجوز کار بگیرند یا خیر که گویا اکنون و با توجه به درنگ یونایتد، این بازیکن در چنگال باشگاه والنسیا از لالیگا قرار دارد.  
9
-تیری آنری معتقد است که سسک فابرگاس در صورت بازگشت به لیگ برتر خواهد درخشید.  
10
-TMW، اطرافیان آرتور ویدال از علاقۀ یونایتد به این بازیکن با خبر هستند و اکنون این سؤال مطرح است که یووه چقدر در نگاه داشتن او نیرومند خواهد بود. (کلا خبر چرتی بود! دو ساعت خوندم بی ربط! اسپورتویتنس خیلی بد شده!)  
11
  aymeric laporte-رقابت یونایتد، بایرن، آرسنال و بارسا برای آیمریک لاپورته هافبک بیلبائو  
12
-دیلی استار - بارسا اقلا 20 میلیون پوند برای فروش الکسیس سانچز می خواهد.  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/03/14 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

من یه جایی خوندم که رئال بخصوص و بقیه شون هم همینطور وقتی با خبر میشن که رقیب میخواد فلان بازیکن رو بخره بهش لینک میشنو در میزارن روش و بعد با تیم رقیب باهاش وارد مذاکره میشن تا یه امتیاز از اون رقیب بگیرن ف اتفاقی که واسه منچستر و رئال سر بکام و رونالدینو افتاد و رئال گفته بود اگه بکام رو بده اونم کاری میکنه که رونالینیو از PSG بیاد منچستر که بعد فرگی پشیمون شد و رونالدو رو به رونالدینیو ترجیح داد
پاسخ : اون مثلث بکام رونالدو رونالدینیو اون سال خیلی جالب شد... فقط خدا رو شکر هرچی بود باعث شد بکام بارسا نره لاپورتا بدجور می خواستش... من از این تیم متنفرم در حد مرگ...
در مورد اصل حرفتم جالبه نمی دونستم :؟
شرایط عجیبی شده با این اوصاف... این رئال هم از این کارای کثیف بارسایی بلده پس شکلک

این نظر توسط miladjones در تاریخ 1393/03/14 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

اخبار امروز کمی داغ بود :دی

امروز خبر منصرف شدن لیورپول برای خرید لالانا به گوش میرسه !
سیتی در آستانه جذب فرناندو هست .
کاستا برای پیوستن به چلسی باید تست پزشکی رو پشت سر بزاره !!!! همچنین ف.لوییز هم در آستانه پیوستن به چلسی هست.

پاریس و پیشنهاد 61 میلیون پوندی به آزارد !!
بایرن برای فروش شواینی آماده هست ! talksport
مورینیو قانع نشده که فابرگاس گزینه خوبی برای اونهاست ! ممکنه کوکه رو به خدمت بگیرن!
پاسخ : دستت طلا میلاد جان شکلک
در کنار این شایعات مثکه فیفا بازی دوستانۀ بلژیک رو که اولین بازی یانوزای بوده کنسل کرده...

این نظر توسط miladjones در تاریخ 1393/03/14 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

بیخیال داداش شهاب
دیگه اصلا پایگاه نمیرم همینجا پهلوی خودتون هستم
الان به لب تاب دسترسی ندارم
اینم گوشی برادر بزرگمه
بعدا برگردم بیشتر مزاحمتون میشم
فعلا
پاسخ : حالا سعی کن اکانتت رو جور کنی میلاد جان اخبارت اونجا به روز بود... قدمت رو چشم اینجا هم کلا در خدمتیم شکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/03/14 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

همون پایین بهتر نبودشکلک
چرا پستا بعضیاش سبزه بعضیاش ابی از قانون خاصی هم پیروی نمیکنه مثلا یه در مینون فکر کنم تصاعدی باشهشکلکشکلک
پاسخ : پستهایی که تو history مرورگر کاربر visited باشه آبیه و پستهایی که ویزیتد نباشه و به اصطلاح جدید باشه سبزه... حالا پستهایی که سبزه یعنی شما با این وسیله تون نخوندین... شاید با لپتاپ یا با چیزای دیگه خوندین شکلک
ولی حکمتش اینه که وقتی کسی میاد می بینه پستای اول سبزه یعنی اون پستا جدیده
پاسخ : --------
در مورد اون پایین بودن:
از نظر لود صفحه که خوب خیلی بهتر می بود پایین باشه مخصوصا با گوشی این فیدخوانهای جاوا وحشتناک کند هستن...
ولی در راستای همون که می خواستیم هر نویسنده یه بخش داشته باشه این کار صورت گرفته...
-------------------------
بخشهایی مثل آکادمی (به شرطی که وب اکادمی از تیر راه بیفته) یا نقل و انتقالات یا اخبار عمومی هم احتمالا اضافه میشه.. یه جورایی مثل سایت اصلی باشگاه... اینجوری فرت فرت که نیوزنو میاد پست های کاربردی دیگه جایگاهشون محفوظه و نمی سوزه.... اون پایین دیگه خیلی پایین بود! تازه پولی هم بود ولی این یکی مجانیه

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/03/14 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

آقا یه سؤال... این موضوع بندیهای والپیپر و پستهای کاربران و ... سمت چپ باشه یا همین بالای پستها؟ شکلک
حس می کنم یکم اینور جلو پستهای جدید رو میگیره کلا... شکلک
اکه سمت چپ باشه میشه دوباره سایز هدر رو برگردونم به عرض قبلیش... دیشب مجبور شدم هدر رو کوتا کنم یه ده درصدی شکلک
پاسخ : علنیشکلک
اگه نظر منو بخوای؟و اگر نگی خودخواهی؟شکلک
فکر کنم بالای پست بهتر بود...
چون اون حالت قرینه شون خیلی جالب بودشکلک
بازم خود دانیشکلک
پاسخ : خوب نظر شما مطمئن بودم بالا بهتره داش حمید شکلک
علنی پرسیدم که نظر بچه ها همه مشخص بشه ببینم این مستطیلا مزاحم خوندن تیترهای جدید میشه یا نه...
یه نکته مهم اینه که فعلا این مستطیلها دو تاست... شاید بشه چهار تا... شاید هم شیشتا.... سمت چپ باشه راحت میشه بدون محدودیت زیادشون کرد.. ولی بالای پستها باشه این کار رو نمی شه کرد... شکلک
ولی فعلا که دوتاست قبول دارم بالا باشه شکیل تره...
پاسخ : دقیقآشکلک میخواستم بگم اگر دوتا باشن این بالا جالبه،اگر بیشتر بشن نه دیگه....شلوغ میشه و خیلی تو ذوق میزنه...پس اگر بیشتر شد،حتی 3 تا،بره چپ بهتره به نظرم...شکلک

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/03/14 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

یه سوال کتاب ترجمه شده ،،،شماها واسه چی ترجمه اش میکنین؟؟؟؟شکلک
کلا منچستر ، رئال و بارسا و جلسی همه رو میخوان بخرن، نگاه میکنن کدومشون میخواد یه بازیکن بخره میرن سرغش ، امان از این چشم و هم چشمیشکلک
پاسخ : باورت می شه جواب این سؤال رو خودمون هم نمی دونیم شکلک
خوب تو پست ترجمه چند نفر حتی بعد انتشار ترجمۀ کتاب خواستار ادامۀ ترجمه شده بودن... تابستون می پرسیم اگه کسی خواست ادامه می دیم وگرنه متوقف میشه....
خوب این حرف درسته که کلا همه به دو تا تیم منچستر و رئال و بارسا و چلسی لینک میشن... ولی دلیل عمده ش اینه که لینک شدن به این تیمها باعث میشه اسم بازیکن بیشتر تو رسانه های دنیا پخش بشه .... یادمه دیروز یه تیتر دیدم نوشته بود
manchester united reject linked to nemidoonam felaan jaa yadam nis!!
رفتم تو خبر دیدم آرون رمزی لینک شده به یه جایی!!!!!! بعد آرون رمزی چون بیست سال قبل یونایتد رو ریجکت کرده! اینا نمی گن بازیکن ولزی آرسنال! بهش می گن یونایتد ریجکت!!! چون می دونن اخبار یونایتد خیلی وسیعتر از اخبار آرسنال پوشش داده میشه :| :| :|
خلاصه دردسر داریم از دست این شهرت باشگاه
خلاصه اینا سود می برن از لینک شدن به بارسا و رئالو یونایتد و البته وقتی یه بازیکن رو سیتی بخواد، و به دروغ به یونایتد لینک بشه، یونایتد سکوت می کنه و تکذیب نمی کنه! چون یونایتد هم بدش نمیاد قیمت اون بازیکن کاذب بره بالا... دنیای دلال بازیه...

این نظر توسط miladjones در تاریخ 1393/03/14 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

اقا لطفا تو پایگاه این پیامو بذارید

که چرا میلاد جونز بن شده

از زبان خودم بگید

ممنون
پاسخ : میلاد جان هر چند فکر کنم خودت دیده باشی تا حالا ولی محض محکم کاری خبر بدم بهت دو نفر از بچه ها اینجا برات پرسیدن
http://manchester-united.ir/%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D9%86%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%AF-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B4%D8%AF/
می تونی جوابها رو بخونی شکلک

این نظر توسط miladjones در تاریخ 1393/03/14 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم به چه دلیل اما تو پایگاه هواداران بن شدم
اقا لطفا یکی بهmj یا وفا بگه به مدیرها بگن چرا بن شدم
شهاب خودت لطفا برو به پایگاه
ممنون

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/03/14 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

اون پِرزی که ما دیدیم،تا آخرین مرحله از انرژی و مهارت رونالدو استفاده میکنه،بعدشم مثه اونای دیگه میگه خوش اومدی.آره آقای چارلتون،امیدوارباش تا یه روووووووووووووزی برگرده.هرچند من یکی به شخصه،آرزوی بازگشت رفته های باشگاه رو نداشتم،جز یه نفر،که اونم نرفت،همه فهمیدن چیشد...( آرزوش به دلم مونـــدشکلکشکلک )
نه دیگه بکهامشکلک...فکر کنم اگه بر نگرده به میادین بهتر باشهشکلک یعنی سنگینتره...
این مستنده رو اگه بشه،حتمآ دان میکنمشکلک

مرسی داش شهابشکلک
پاسخ : حرف زیاده در مورد این مقایسه بکام و رونالدو و همه نظر من رو می دونن پس تکرار نمیک نم شکلک
خواهش می کنم داش حمیدِ گل شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/03/14 و 2:49 دقیقه ارسال شده است

اسپورتویتنس - یه خبرنگار ترک گفته پارسال تابستون توران داشته می اومده یونایتد... ولی یونایتد از خرید توران منصرف شده رفتن فلاینی رو خریدن :| :| :|
الآن من بزنم دهن خودمو جر بدم؟


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 313,566
  • بازدید کلی : 3,938,731
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30