loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 500 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (2)

 

روبین فان پرسی طی مصاحبه ای اختصاصی با ویژه نامۀ برنامه ریزی بازیهای یونایتدی United Review اشاره کرد که در منچستر یونایتد خوشحال است و می خواهد حتی بیشتر از قراردادش با یونایتد در تابستان 2016 با باشگاه بماند:

" من برام مهم نیست اگر که در مورد نمایشم بحث میشه و مردم عملکردم در زمین رو مورد انتقاد قرار می دن. 24 ساعت 7 روز هفته رو در موردش صحبت کنن و به هیچ وجه برای من مهم نیست... و شاید در واقع خیلی از این انتقادها و نظرات درست هم باشه.  لذا من خودم رو درگیر نمی کنم."
 

"چیزی که لازم می دونم بهش اشاره کنم موقعیتهایی هست که مردم حق خودشون می دونن برای من تصمیم بگیرن، فرضیات رو ایجاد کنن یا مسایل را جوری تفسیر کنن که انگار خود من هستن! آخرین باری که من سر خودم رو چک کردم هنوز روی بدنم بود(آدم زنده وکیل وصی نمی خواد)! لذا خود من تنها فردی هستم که می دونم چه احساسی دارم نه نوشته های خبرهایی که من و مردم می خونیم."
 

"حقیقت اینه که من در این باشگاه بسیار خوشحالم. من یک قرارداد 4 ساله امضا کردم و خوشحال خواهم بود که حتی بیشتر و ورای دو سال آتی باقیمونده از قراردادم در باشگاه بمونم. این حس منه، که البته اون چیزی نیست که در رسانه ها بیان شده بود."
 

روبین همچنین تأکید می کند که رابطه ای خوب با هم تیمیها و کادر مربیگری تیم من جمله سرمربی تیم دیوید مویز دارد:

"من خیلی خیلی با هم تیمیهام و سرمربی تیمم و کادرش خوشحال هستم. جلسات تمرینی ما خارق العاده هستن و من از خیلیهاشون هر روز درس آموزی دارم. من برای مدت 12 سال یک فوتبالیست حرفه ای بودم شکی نیست که تحت نظر دیوید مویز مشغول یادگیری و پیشرفت هستم."

"همونجور که گفتم، در مورد نمایشهای من یا در مورد تکل بی موقع من (که مستحق کارت قرمز بود) صحبت کنید. من برام مهم نیست. ولی این دیگه خیلی پا رو از گلیم اونورتر گذاشتنه وقتی که مردم در کنار بقیه چیزا شروع می کنن به این ادعا که من درک متقابل بدی از سرمربی دارم. به هیچ وجه این صحیح نیست."

 

"در طی سالهای اخیر من شروع کردم به بیشتر زیر ذره بین قرار دادن کار مربیها تا اینکه ازشون یاد بگیرم - نه فقط در اینجا بلکه همچنین در تیم ملی نیز. من با مربیانی عالی کار کردم و به تمامی روشهایی که استفاده می کنن و تصمیماتی که می گیرن با دقت توجه می کنم."

"می تونم بهتون بگم که جلسات مویز و چیزهایی که در دیدارهای تیمی می گه همه صحیح هستن. من واقعا از کار تحت نظر او لذت می برم و کاملا مطمئنم که شرایط درست خواهد شد و ما اوضاع را برخواهیم گردوند."

"یک احترام متقابل بین ما وجود داره و محیط کاری واقعا خوبه. او واقعا می خواد که کار ها اینجا در منچستر یونایتد درست پیش بره و من هم همینطور، درست مثل باقی بازیکنا. ما همگی داریم سخت تلاش می کنیم تا این کار رو انجام بدیم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/12/23 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

ما بايد چهار مهاجم خودمون رو حفظ كنيم با موندن ون پرسي ميتونيم تمام تمركز خودمون رو براي تقويت خط دفاع و هابكمون بزاريم
اگر ون پرسي ميرفت براي جايگزينش راحت بايد 50 تا خرج ميكرديم و اين پول رو براي خط هافبكمون الان ميتونيم خرج كنيم
روبن بازيكن واقعا خوبيه اما بايد روحيه فصل قبل رو بهش برگردونيم تا همون قاتل هميشگي تيم ها بشه
پاسخ : دقیقا درسته باید بازیکنا رو از شوک رفتن فرگی بیرون آورد... فرگی خیلی کیف کرده بود تو صورت بازیکنا شوک دیده بود شکلک
باید هرچه زودتربازیکنا رو به خودشون آورد... بازیکنایی که همین یونایتد رو قهرمان لیگ و اروپا کردن...

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1392/12/23 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

خوبه خیالم راحت شد
پاسخ : این مصاحبه از نون شب واجب تر بود.. مخصوصا برای هیئت باشگاه و کادر فنی...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,823
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,823
  • بازدید ماه : 43,298
  • بازدید سال : 214,492
  • بازدید کلی : 3,839,657
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30